skip to main | skip to sidebar

vimpeli

Blogi, jossa käsitellään tieto- ja viestintätekniikkaa ja sosiaalista mediaa kouluissa, ekologiaa ja muita ajankohtaisia asioita. A blog about ICT and social media at school as well as environmental and social issues.

Näytetään tekstit, joissa on tunniste anime. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste anime. Näytä kaikki tekstit

torstaina, huhtikuuta 09, 2009

Kuvien kavalkadissa esittelen animehahmoja Masterplanin Spirit never dies -kappaleen saattelemina. Kiva potpuri.

Lähettänyt tuomo.turja klo 9:11 ap. 4 kommenttia:
Tunnisteet: anime, Masterplan, videot
Vanhemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

Blogeja

  • Opeblogi
    Nettiä ikä kaikki – Ylen kamppis alkaa elokuussa
    8 vuotta sitten
  • Andrea Vascellari
    Strategy – What? Why? How?
    12 vuotta sitten
  • Twitter / tuomotu

Blogiarkisto

  • ▼  2015 (1)
    • ▼  syyskuuta (1)
      • Pedanet käyttöön Kauhajoen yläkoulussa
  • ►  2013 (1)
    • ►  maaliskuuta (1)
  • ►  2012 (1)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ►  2011 (1)
    • ►  huhtikuuta (1)
  • ►  2010 (8)
    • ►  toukokuuta (4)
    • ►  huhtikuuta (1)
    • ►  maaliskuuta (2)
    • ►  helmikuuta (1)
  • ►  2009 (49)
    • ►  lokakuuta (1)
    • ►  elokuuta (1)
    • ►  heinäkuuta (3)
    • ►  kesäkuuta (1)
    • ►  toukokuuta (6)
    • ►  huhtikuuta (15)
    • ►  maaliskuuta (9)
    • ►  helmikuuta (3)
    • ►  tammikuuta (10)
  • ►  2008 (28)
    • ►  joulukuuta (1)
    • ►  marraskuuta (2)
    • ►  lokakuuta (12)
    • ►  syyskuuta (12)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ►  2007 (7)
    • ►  joulukuuta (3)
    • ►  marraskuuta (3)
    • ►  lokakuuta (1)
  • ►  2006 (3)
    • ►  toukokuuta (1)
    • ►  maaliskuuta (2)

Linkit

  • del.icio.us
  • Jaiku
  • Twitter-sivuni

Tietoja minusta

Oma kuva
tuomo.turja
Tarkastele profiilia